Torsdag 1/1

Chillarnas chillardag...fy tusan vad skönt alltså!

Igårkvällen var utomordentligt bra! Började hos Elina med lite käk, sen kom alla andra som inte ätit där och då var det helt plötsligt party haha:D, tycker att kvällen gick lite för fort för taxin kom klockan elva och skulle hämta oss och skjutsa oss till stan. MEn vad gör man i stan egentligen som är så speciellt? Man fryser, fyrverkerierna är inte så fantastiska....man fryser! Nej det är ju kul att träffa folk man känner för al del men nästa år har både jag och Jokki bestämt att stan-strejka.

 

Tanken var att en till bild skulle komma men det segade så mycket så jag prkade inte vänta på den:) Så där vackra var jag och Jokkihanna...jag ser typ ut som en hund. HAHA, men man ska bjuda på sig själv...

Nu ska jag plugga lite, hör och häpna:D

Herrå

Kommentarer
Postat av: Elina

i'm with you!

2009-01-03 @ 11:04:21
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0