Tisdag 20/1

Det är helt sinnes vad tiden går fort ibland. Nu är det bara en vecka och en dag kvar tills jag, Jokki och Persson upptäcker Stockholm tillsammans och ska se Oasis. JAg kan erkänna att jag inte har en häftig crush på deras nya album direkt men jag vill mest att de ska spela gamla godingar. OCkså känns det som bra att verkligen göra något annorlunda för en gångs skull. Annars rullar ju livet bara på som vanligt hela tiden. FASSSEN VAD JAG LÄNGTAR! Vi känns som en oslagbar trio..alla med hyfsat dåligt lokalsinne osv:)

HAr en ganska skön trött känsla i mina ben efter intervallerna på träningen idag, och en väldigt skön känsla i min mage efter besöket på korvgubben. Höhö:D ´Blev inte sådär tvärt äckligt mätt för jag bytte ut hälften av mina pommes mot ett äpple. Det var nästan så att äpplet var godare. Vi har någon helt magisk sort hemma just nu som man kan äta hur mycket som helst av. Skulle just till att beskriva färgen men det var nog som man säger "way to much". Hehe..har som fastnat på uttrycket sen en sa det på TV.

JAg vet inte om jag hade så mycket mer än så på hjärtat. Nu är det dusch, sen ergo fysik och sen SOVA! Ligger på minussidan(igen) HAHA:D

Natti natti

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0