Tisdag 13/1

JAg är gode osäker på att jag skrev rätt datum men det kanske funkar ändå:D

Nu är jag den stressade tjejen igen. Det fulaste är att isället för att göra en sak i taget går jag bara runt och tänker på alla och inget händer. Fast jag vet inte ens om jag har mycket att göra..kanske mer att jag behöver komma ihåg och styra upp en massa saker. Och planera! JAg borde typ bli lite mera spontan och ta dagen som den kommer men det är helt enkelt inte min stil att vara så kylig. Jocke sa en rätt kul sak om det där, för han får alltid lyssna när jag klagar på att jag tänker för mycket. "JAg tänker ju typ inte alls....och det har både sina för- och nackdelar". Haha:D

MEn nu hade jag tänkt plugga vidare, får se om jag får så väldans mycket gjort när det är Top model på TV. Det har ju sin charm. Ajja annars tar jag itu med saken hos Ida imörrn, hon är bra på att få saker att hända.

Så har jag en låt på skallen..Closiiing tiiiime, every new beginning is some other beginnings eeeend, YEAH!

Herråråårårårå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0