Söndag 25/1

Nuförtiden är jag som en död säl på helgerna. JAg ryser typ vid tanken på att hitta på något som kräver att man rör på sig. Det är som en hel del+ alla träningar som helt enkelt tar död på mig! Så när det väl är fredag vill jag typ bara lägga mig och sova.

I alla fal så kom Johanna hit igårkväll och vi gjorde en helt suverän fruktsallad som vi tryckte till American Pie "The Wedding"..så jäkulskt rolig film. MEn som alltid så är den första av filmerna helt klart bäst.  Älskar när Jocke härmar Sherminator med sitt snack om att han ska "change the future for one lucky lady" eller vad han nu säger. Men så fort filmen var slut just efter 22 dog typ båda..jag på sängen och Johanna på golvet. Så låg vi och pratade nån timme och sen traskade hon hem till sig och jag somnade ganska tvärt efter att ha läst lite bok.

Idag ska vi äta pizza efter träningen med laget..mest troligt för att våran sportchef eller vad han är ska flyta till Märsta. Pågår lite interna skämt om att vi kommer få dela på en familjepizza. Men det framgick inte riktigt vars vi skulle äta någonstans..det stod bara "på en pizzeria på tuna". JAg menar: Finns det inte många såna där? HAha

OASIS SNART!!

HErråååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0