Söndag 18/1

JAg är lite down på att blogga nuförtiden. Kanske för att det är något jag gör när jag har lite att göra och det har varit en del på sistone:) Eller för att de saker jag tänker skriva är så fruktansvärt tråkiga att jag inte ens farmor skulle det var intressant. OCh hon är annars den mest nyfikna människa jag vet och slurpar i sig information som en svamp. Hon skulle säkert vilja veta Jockes pappas skostorlek..eller njaa..Men ni kanske förstår vad jag vill komma?

Nisse i min klass skrev en grej som jag också har tänkt på: Varför blir man klassad som misslyckad om man är hemma en kväll och har det tråkigt?
JAg känner typ ofta värsta pressen att hitta på något, men i själva verket vill jag typ sitta hemma och se körslaget med mamma och pappa eller bara ligga och sova. Så då är ju frågan: Borde man inte själv bestämma vad som klassas som tråkigt/ett misslyckande? Om man trivs med det man gör, borde inte det vara..lyckat?

Nog med filosofi. Helgens bragd måste nog bli att jag vågade mig på Space Bowl på Pite havsbad. JAg brukar ju inte vara feh när det gäller höga höjder och karuseller så jag vet inte vars min rädsla för vattensaker kommer ifrån. Iaf så frågade jag innan jag åkte:
"Jocke, hur landar man?"
"Du landar med fötterna före"
Lugnt tänkte jag och åkte, men när jag närmade mig slutet känner jag att jag börja åka baklänges med arslet före..så jag landade på ryggen. Inte för att det gjorde ont eller så, det var bara värt att nämnas.

Helgens upptäckt måste nog vara att om jag sover mer än 11 timmar blir jag inte pigg. Tror att nio räcker ganska bra för min del:D

Allt för idag

Herråråråråååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0