Onsdag 7/1

Jag ska upp om 4 timmar. Det är ju helt galet om man tänker efter...särskilt när jag inte har en tanke på att gå och sova ännu. Jag lever enligt min 12-timmars-regel. Måste ha varit vaken i 12 timmar innan jag får gå och sova..annars blir typ hela natten förstörd för att jg bara ligger och vrider mig i sängen tills den blir jättevarm och lakanen tjorviga. Bättre att sitta uppe en stund och att kunna sova länge sen tycker jag. Dessutom ett väldans effektivt sätt att vända tillbaka dygnet på innan skolan börjar. BLÄÄÄÄÄ vad jullovet går fort

Inventering alldeles snart oh jag finner inte ord för hur tråkigt jag tycker det ska bli! BLÄ BLÄ BLÄ

Jag tror att "blä" är mitt nya ord..

Näe om man skulle ta och tänka positivt ist. Det var astrevligt hos ida ikv:D JAg, Jokki, Malin, Amad bakade pizza(tyyp godaste någonsin), spelade kort, mario cart och pratade. Sen efter pizzan kom en Lukas förbi och åt upp resterna och halva idas cheescake, haha:D Och fikade men eftersom jag har lite som nyårslöfte att ta det lugnt med sånt höll jag mig till fruktsallad. Kände mig som en kanin på grönbete.

MEn nu börjar det bli sent för en mogen kvinna som ska upp i grynigen och ut i arbetslivet!

Herrå

Kommentarer
Postat av: Keso

Vad hände med BLÖÖÖ. Mycket bättre än BLÄÄÄ

2009-01-07 @ 16:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0