Onsdag 21/1

Det vette tusan vad som hände imorse..jag försov mig BIG TIME! Den roliga grejen är att dagen innan sa jag till Person:
- Men då ses vi på bussen..om du inte försover dig alltså
- Haha, ja om inte DU gör det
- JAg har aldrig försovit mig

OCh vad gör jag? Vaknar och tänker: Jäklar vad pigg jag är idag, och klockan har inte ens ringt ännu! Så sneglar jag lite till vänster. 08.45. HAHA
MEn jag är inte ledsen för det...det var otroligt skönt att vakna utvilad för en gångs skull. Pappa hade tom hört mig stänga av alarmet men han väcker mig aldrig längre. Det var för att han alltid väckte mig förut när jag hade sovmorgon och trodde att jag hade försovoit mig..till slut blev jag less och sa åt honom att aldrig nånsin väcka mig igen typ. Han gör som han är tillsagd iaf:)

Andra bra saker..jag ahr gymmat och biffar brutalt mycket med mina biceps..NOOT:D HAr ätligen fått svaret på ett stört fysiktal efter 48 timmar. Det visade sig vara ganska enkelt ändå. det kanske lite nördigt men vi har prov på fredag och det är sjukligt irriterande när man fastnar på något. Det går inte att gå vidare liksom. Må Urban vara snäll och inte sätta dit mig alltför hårt..

Dåliga saker...pastasalladen på matstället. Den fick mig bara att rysa ibland trots att den egentligen inte var så äcklig. Hmm..som Jokki sa: Dom är nog bättre på grill och pizza. MEn är man hungrig så äter man:)

Nu ska jag fortsätta plugga en liten stund, sen ska jag läga mig och se Seinfeld och somna in till det. Åh vad mys!!

Miss you my lööv......

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0