Måndag 26/1

Det är helt galet vad jag har blivit såld på flingor med mjölk. Jag säger alltså flingor med mjölk och inte mjölk och flinogr för jag tar mycket mer flingor än vad jag tar mjölk. MYCKET VIKTIGT! Annars blir man aldrig mätt! HElt seriöst så skulle jag kunna äta det dygnet runt...vilken dröm det vore! Måh, fast jag är ganska kräsen när det gäller vilka flingor jag ska ha,,dom måste iaf vara nyckelhålsmärkta..och gärna inte smaka kartong:D HAHA. JAg läste nyss Jokkis blogg där hon skrev att det kändes som att hon skrev om allt mer IQ-befriade saker..jag kan ju inte göra annát än att hålla med.

Mamma och mormor bestämde sig för att gå på bio och se Australia idag..jag bara väntar på att hon ska komma hem och utbrista:
"Åååååååååååååååå, vilken bra film"
"Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad vi skrattade"(Dåligt exempel, jag tror inte man skrattar till den filmen)
Hon blir alltid så överentusiastisk över allt nytt hon gör. Tex första gången hon åt en kyckling/curry macka på dagobert fick man höra det i en månad efter....Det är faktiskt ganska charmigt.

Hursomhelst så ska jag inte skriva nå mer...jag har ju förut sagt att jag gillar att sätta tidsgränser på mig själv. Klockan 21 börjar jag plugga och jag vill hinna chilledilla en stund innan det. Sen ska jag se Seinfeld och sova. MUMS!

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0