Måndag 19/1

Fick en positiv överraskning då de visade sig att inlägge jag skrev igår hade blivit publicerat trots allt. Internetet hakade upp sig så jag var tvungen att stänga ner alltihopa medans det höll påatt laddas upp...alltså trodde jag att allt skrivande hade vart förgäves, men icke!

Dagen har som ändå varit braa.. Började med biologi och våran vikarie fick repetera(igen) för det verkar som om Ricnil inte har hunnit med som vi ska lära oss riktigt. HAr varit på högvarv, iaf de första timmarna innan tröttheten slog till och nu är jag helt seg och död i skallen. Sen fortsatte det med fysik och sen började vi med den första nya kursen, idrottsfysiologi...och lfer nya lär det inte bli heller.

Nu har jag just kommit hem för att trycka lite mat innan det bär iväg till arcus. Var tvungen att kasta av mig jeansen så fort jag kom innanför dörren och sätta på mig något riktigt bekvämt..vilket denna gång råkade bli mammas gamla men ändå oerhört attraktiva fleecebyxor. MEn dom kommer nog hjälpa mig att somna en liten stund. Vill bara lägga mig under ett fett stort täcke och tycka synd om mig själv..varför vet jag inte riktigt. Det är en sån dag helt enkelt....fast imorgon är ju en ny dag och då ser jag nog ljusare på livet,haha. eller nu hände en grej som tog bort dom tankarna. JAg tänker helt enkelt för mycket och det har inget stopp. Om inte folk sa åt mig ibland skulle jag lätt kunna bli en sån som bara sitter instängd och funderar på livets mening mm. Förresten så tror jag att jag inte ska sova nå..jag blir bara trött och arg när jag vaknar så det kanske inte är värt det?

Nog om det:D 

Herrå

Herrå

Kommentarer
Postat av: jokki

Men eläjn, då har vi varit på konstigt humör tillsammans, jag tycker nog också synd om mig själv idag...

2009-01-19 @ 21:37:41
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0