Måndag 12/1

Mamma har typ överträffat sig själv i att laga GOD mat. Burgundisk köttgryta..hur gott låter det egentlgien? Jag ska inte klaga egentligen för det finns ju dom som inte får någon mat alls men hur kunde hon egentligen komma på det hära? BLÄ!

JAg känner mig typ som en ny människa. Jag ahr blivit värsta bra på att jobba på lektionerna(men då får vi ju se hur länge det håller), jag har färgat håret och gjort ett till hål i örat. På samma dag! Man ser ingen enorm skillnad på mitt hår förutom att det inte är lika råttfärgat och utväxt längre:D Men jag vet inte varför alla frisörer, eller nu lät det fel..fick det att låta som om jag klipper mig jämt. Hur som helst så vill alla krulla mitt hår efter dom har klippt det. "Får jag fixa lite med plattången?" Då tänker jag YES, jag ska få platt hår.men då menar dom att dm vill locka det ist. Hej Tant Elin! JAg säger som Zohan: I want to make it silky smooth..

Jag vet inte vad det är med konditionstest som är så motbjudande. Det är heöt skönt efter för då känner man sig värsta bra, och så är det ju roligt att veta hur man ligger till. MEn medans man springer med alla inre organ i halsen och det känns som att man ska spy så brukar jag fråga mig själv: Varför utsätter jag mig för det här egentligen?

Vi sprang JoJo med laget igår, därför jag kom att tänka på det. Sen så hade vi vanlig trännig på det och då var man gode slut i skallen. MEn sen så hade jag vääärldens bästa avslutning på kvällen. KOm hem och väcte Jockeboy som låg och sov på min säng, såg Jiddra inte med Zohan och åt popcorn, av mig kallat porre corre. Det nya ordet har inte avrit så uppskattat hos dom jag sagt det till: "MEn fy så äckligt det låter!!!" MEn tusiken vad jag garvade åt filmen, sjukt värd sina 19 kronor.


Dessutom är det här den 12:e dagen utan godis eller läsk för mig..är som en rökare på avvänjning, hehe:D det går lysande med mina nyårslöften:
1. Sluta äta godis och chips
2. Vara snäll

Nu är det arcus på g:D

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0