Lördag 31/1

Jag kom bara på en sak som jag ville skriva, ett litet tack till mina vänner som är helt makalösa. det här är en typisk klyscha men ni får mig alltid på bättre humör..trycker i mig chokladpudding och laddar ner sjuka filmer. Just nu syftade jag på Stepbrothers:D Jag är förjäkligt tacksam för det<3 Också vill jag tacka Seinfeld som alltid får mig att somna(inte för att det är tråkigt eller så, bara för att bli lugn)

Nu känns det som att jag inte har rört på mig på hur länge som helst så jag ska följa med mami på en promenad och sen ska jag till arcus och fotbolla mig...känner mig helt seriöst som en säl! JAg är nog lite lätt träningsberoende, moahahah.

En fråga bara, om man har ett sår i näsan, vad gör man då?

It´s for the best


Herråååååååååå



Kommentarer
Postat av: jokki

du är bäst Eläjn <3

2009-01-31 @ 22:45:36
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0