Lördag 3/1

Det är spökligt tyst hemma...vet inte riktigt vars mor och far är någerst.

Idag har jag tagit på mig uppgiften att vara det "perfekta barnbarnet". Ringde igårkväll och frågade mormor och morfar om dom ville komma hit idag så skulle jag bjuda på pizza. Jag vet inte riktigt vad det är med mina pizzor men dom två är helt galna i dom...eller det finns en möjlighet att dom säger så bara för att vara snälla, haha:D Jag tycker ju själv ocksp att det MUMS så det var som ingen jobbig grej att göra:D Nu kommer jag till dom intressanta sakerna: Ska testa ny pizzadeg! Asballt! Hehe


Nu kom mo9r och far hem så nu ska jag börja lite smått med maten...eller se tv, för kvinnan är så nyfiken av sig att hon försöker läsa allt jag skriver..hatar det!


Herrå


Kommentarer
Postat av: jokki

jag älskar också hemmapizzor :D

2009-01-04 @ 13:59:26
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0