Lördag 24/1

Efter att ha vandrat nån timme på stan med mor, sett basket, åkt skriller med JokkiHanna i stan på isen och grillat och sett basket igen så satt jag på bussen hem. Sitter man själv brukar tankarna ofta vandra iväg väldigt långt och idag hamande de på giftermål.
 
I filmer(jag vet inte om det är så i verkligheten också) pratas det alltid om att alla tjejer har drömt om sitt bröllop sen de var små. Det är som vara deras "livs händelse". JAg har nog alddrig tänkt på det nånsin....det känns alltför avlägeset just nu. JAg vet inte ens om jag vill gifta mig eller så...gör den där ringen att man blir så mycket lyckligare eller kan man inte bara leva tillsammans ändå?
Nu lät det kanske som om jag var helt anti, och det var inte så jag  menade...jag ifrågasätter bara om det inte är lite överdrivet alltihopa? För det vet jag faktiskt inte. Det där lät så sjukt oromantiskt, haha:D JAg bara låter tankarna funda lite

Sjukt mysig stund idag med JokkiHanna på isen. Det är så skönt med skriller, och sen så lyckades vi faktiskt få igång en bra eld att grilla på. JAg tror vi båda var ganska förvånade över det. Så hade vi med varm choklad och mackor,muuuuuuuuuums. Enda minuset var att jag råkade äta upp mina pepparkakor innan ja ens hade farit iväg.

JAg har satt köp-förbud på mig själv inför sthlm resan med lyckades iaf köpa 2 skor på rean idag. Fast mamma var så snäll oich bjöd mig på dom så jag tänkte att det inte räknades som ett köp:D

Nääe..nu ska jag duscha så jag inte osar grill-korv-rök någe mera och sen ska jag träffa mi amiga Johanna. Väldigt nice!

HErrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0