Lördag 10/1

Ska bara sammanfatta det hära lite kort för jag, Jowhäjn och Malin ska och gymma alldeles straxi. Jäklar vad viktig jag lät alltså!

JAg körde inte ihjäl någon på körlektionen, det gick heöt bra faktiskt och roligt var det. En ny hobby, kanske lite dyr om man skulle hålla på med det i längden. HAr nu en massa lektioner bokade och det knns så grymt bra...förhoppnngsvis har jag snart körkort. Jag vet inte men jag gillar inte att fylla år, jo eller jag gillar det men inte heöa grejen med att man blir äldre. Tycker tiden går så grymt fort...för det är väl egentligen nu allt är som roligast? Skulle vilja leva kvar i den hä åldern några år till..eller jag vill nog fylla 18 först, det har ju som sina fördelar:D HEHE

Idag kommer bli en helt great dag tror jag. Gurra ska bjuda på finmiddag i Antnäs så jag ska dit med alla andra antnäsare:) Grymt snällt av henne...förhoppnnigsvis blir det lite spel också och annat roligt.

MEn nu ska jag nog börja vandra in mot staden snart..känner mig hurtig som ska gå:D tror vårat nya program kommer att ge alla i laget en ytterst atletisk look..respektingivande!

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0