Fredag 23/1

Min magkänsla säger mig att det här har varit/kommer att forsätta vara en bra dag. Eller jo den har varit bra, trots att fysiken gick sisådär och jag var tvungen att stiga upp okristligt tidigt, redan 05.30 för att vi skulle jobba på Jysk. Det kommer att bli rutin varannan vecka..tungt.

Men nu har jag nyss avrt ute på en lååång promenad med mamma, men var nära att vända om när korsförhöret började innan vi knappt hade kommit ut ur dörren. Hon frågade så sjukt många orelevanta frågor att jag var nära att springa hem. MEn hon lugnade ner sig efter ett tag, jag satte i mina lurar och dunkade musik...på så sätt överlevde jag. Haha jag vet att jag låter så sjukt överdriven när jag berättar om min mamma för jag vet att alla föräldrar är ungefär så. MEn det är ju trots allt såhär jag upplever det i min skalle.

Så snart ska vi äta "mysmiddag" och sen ska jag pallra mig upp till Emma:)

Nu ska jag läsa bok! Jaa Joachim det finns faktiskt människor som läser trots att dom inte måste. Okej jag vill inte verka tofflig men det här är typ första helgen sen vi träffades som vi inte kommer träffas..blä! Kommer sakna min man, men det passade helt enkelt inte så bra i helgis.Får passa på att "go wild and crazy" med mina vänner istället, haha. Kommer att krama sönder honom nästa gång vi träffas. MEn det är lugnt, för nu har även jag träffat Mini-Anne och kan göra HLR om det skulle behövas:D

HErrå

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0