Fredag 2/1

Sitter och tok-skickar sms till alla i fotbolls om nån som kan jobba den sjunde med lite fantastiskt rolig inventering kl 06.00 på morgonen. Helt sinnesjukt av att 40 personer är det typ 5 som svarar..inom en timme iallafall. Men nu har några vänliga själar(Jennifer och Hjert) offrat sig. + Jag, Jokki och Olivia så det kommer att funka. Känns somm att det blivit lite väl mycket jobb med projektarbetet för min del kanske..men det funkar som bra ändå:) MEn det är förståeligt att jag får skicka sms när dte är jag som har gratis..
Enda minuset är att jag fick avboka min tid hos frisören som också är den dagen...
Nu ringde amat och sa att han också kunde jobba om det behövdes, lugnade ner mitt stressade hjärta.

Ska snart ut och springa..sen till Johanna som fyllt år med en massa andra:D Jag, Persson Emma och Sara har köpt en present med ett oslagbart rim. HAHA, ska dock ibte skriva vad det är

HEHE

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0