-||-

På sistone har jag gått runt med en konstig känsla. Kanske har nämnt att jag varit lite down eller liknande utan att riktigt veta varför. Jag tror jag har fattat varför nu...kommer att låta sjukt kryptiskt det hära men iaf.
Jag är ingen tankeläsare,,,och jag gillar inte att bli behandlad som en sån. Ibland måste man få höra de mest "självklara" saker som man kanske inte vågar tro på om man inte får höra dom igen och igen och igen. Sånt som kanske borde vara uppenbart är inte alltid det. Det är den enda förklaring jag kan komma på till varför jag har vart så kosntig på sistone.

JAg skulle hata att läsa sånt här för jag blir så grymt nyfiken när jag inte fattar vad folk pratar om, men jag vill nog inte säga mer än så här:D

Nu är det snart sova på G

HErråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0