Torsdag 5/2

Helt seriöst, skolmaten tar död på mig. Eller idag gjorde den det. Bara för att våran kommun väljer att lägga ner så sjukt lite pengar på det vi äter så måste dom fylla ut viltskaven med 90% svamp och 8% klet och 2% kött....näöääe då blir alternativet attt käka pulvermos ist. Då hinner man få i sig mer än om man ska sitta och rensa såsen innan man kan äta den. JAg har gått på reservenergi hela eftermiddagen och det var helt makalöst gott att äta middag när jag kom hem. Fiskpinnar<3

JAg är sjukt peppad för helgen..antingen så blir det lagfest med schlagertema, eller så fest med persson,cissi å johanna. Händer inte särskilt ofta att man har två saker att välja mellan, haha:D För sen drar fotbollen igång med cuper och träningsmatcher så man får passa på att roa sig nu medan man kan!

Nääe nu ska jag sova en stund och sen ta itu med alla kemiuppgifter som Peter konstigt nog trodde att man skulle hinna göra till imorrn. BLÄÄ! Inte alls vad jag är sugen på! OCkså måste jag upp och jobba på jysk 07,00...blir nog själv denna gång men det ska nog gå bra. Blir bara lite less på alla som tror att resan kan bli av utan jobb. PEngarna komme rinte att flyga till kontot av sig själv...ajja det löser sig. Hjälper inte att oroa sig för det nu.

Uppdatering om min sömnpoblem: DET BLIR INTE BÄTTRE! JAg vet inte hur många gånger jag vaknade inatt och var tvungen att slå igång mobilen, kolla så jag ställt alarmet osv. Crazy

Herrå!

Kommentarer
Postat av: jokki

jag lider med dig eläjnkäjn!

2009-02-06 @ 17:30:01
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0