Torsdag 26/2

Om en dryg månad är det den 5:e april och då fyller jag år..förut har jag typ fasat för mig 18-årsdag men nu ser jag typ fram emot det. JAg kan inte förstå att jag hade sån panik förut, kanske för att jag kände att jag inte var redo att sluta vara töntig ännu. MEn jag har kommit på en sak, bara för att man blir äldre innebär inte det att man behöver vara vuxen 24/7. Man kan kanske variera..slå på det lite när man vill:)

Hur som helst..jag blir typ en annan människa när det är vår. JAg är då inte lika sjukt trött av mig iaf vilken är positivt..springer inte runt som en zombie på träningarna. Och eftersom det är så fint väder nu tänkte jag inte sitta inne och uggla! Ska ta en liten promm:d

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0