Torsdag 19/2

Peter, Peter; Peter...jag har nog aldrig haft en skönare lärare egentligen. Inte den mest pedagogiska men helt klart den med mest "humor". HAn blev nästan lite vulgär idag på labben. Jag gick runt med en stor tång som man skulle knipsa av små järnbitar och frågade Keso:
"Brukar du klippa tånaglarna med en sån här"
Peter som tydligen satt och lyssnade säger till Keso:
"Fram med snorren!!"

JAg tror faktiskt att jag dog...HAHA:D Det enda han sa efter var:
"Det kanske inte var så passande att dra såna skämt"

Det blev lite stressigt när jag skulle iväg och träna efter skolan så jag hann bara slänga i mig all mat som hastigast. Sen skulle vi ut på en liten joggingrunda innan vi gymmade så jag kände mig som en tjock anka när jag sprang...man ska inte springa nyäten om man vill vara smidig!

Livet är som roligare att leva när man har saker att se fram emot...nu är jag sjukt taggad för helgen. Imorrn ska jag och mina stålkvinnor Malin, Ida och Jokkan baka pizza hos Malin. Sen på lördag drar New Wave cupen igång och vi har matcher mot infjärden och notviken. Ska bli spännande attse hur det går för vi är ju i samma serie i år alla tre:)
OCh sen efter helgen är slut är det ju så gott som sportlov..eller nu kanske jag var lite väl positiv haha-

Duscha påG

Hejdå:D

Kommentarer
Postat av: Keso

Har nästan aldrig sett dig skratta så xD Och det säger faan mycket :)

2009-02-20 @ 08:11:58
Postat av: jokki

haha Eläjn, du beskriver ju dig själv som Anka!!! :D

2009-02-20 @ 23:59:07
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0