Torsdag 12/2

JAg börjar känna mig lite smått positiv till helgen nu när jag vaknade i morse och upptäckte att mina köttbullar till halsmandlar har lugnat ner sig och ersatts av en rökarhals. MEn sånt kan man leva med. Jag hade som hoppats på spel imorgon men jag kanske får sikta in mig på torsdag istället. Äsch, jag ser ju hur jag känner imörrn.

Sitter och fasar för att mamma ska ha en sk "syjunta" här ikväll. Dom sitter inte och stickar som vissa kanske tror, dom testar typ nya recept på varann och sitter och pratar onödigt högt. Ibland har dom kinesisk julafton också..sitter och spelar tärning om paket typ, ajja nog om det.Jag får sitta med hörselskydd på övervånnigen och vänta tills faran är över.
Såhär går det till: Alla pratar i normal ton, sedan hittar dom något väldigt intresant/roligt att prata om och alla börjar tjuta i munnen på varann(Näe här räcker vi inte upp handen) och sen är det alltid samma tant/kvinna som först brister ut i ett ASGARV. Ett sjukt högt, gällt och genomträngande skratt..sen hakar alla andra på som en flock hyenor.
Nu överdriver jag hur hemskt det egentligen är kanske...man får helt enkelt se det komiska i det hela.

Nu kom jag på lite saker som jag behöver fixa:)

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0