Tisdag 3/1

JAg vet inte riktigt vad jag behöver just nu..iaf inte ett "rebound" som Cissi verkar tro, haha. Neej, egentligen vill jag bara ha en kväll då jag verkligen får göra vad jag själv vill. Visst jag väljer att träna fotboll, men det är som att välja ett slags paketerbjudande. MAn får hur mycket träningar och saker som helst..man väljer ju som inte bara att gå när det passar en. Då är det självklart att humöret inte alltid är på topp tycker jag..särskilt på sistone ahr jag haft lite svårt att koncentrera mig på saker. Bara tokspringa går bra, för då slipper man tänka på något annat än hur trött man är, men så fort jag måste göra något som kräver det minsta lilla hjärna kör det ihop sig för mig. JAg är som en död säl.
Så egentligen vill jag typ bara sitta hemma en kväll, se på alla skitserier som ändå är helt beroendeframkallande och bara hinna ikapp mig själv. JAg skjuter typ bara undan alla tankar för att spara dom till ett senare tillfälle..men dom kommer att hinna ikapp mig tillslut, det vet jag. Ajja, den dagen, den sorgen:D Det är bara bita ihop och dra på smilbanden!

Något annat lite knasigt är att att min körskolelärare !!GUNNAR!!! har hört av sig och sagt att han skulle vara sjuk på min körlektion på torsdag så den har dom avbokat. Det konstiga är att dom inte avbokade den imorgon också, och nämnde inte något om det på telefonen. Bestämde han sig bara för att vara sjuk på tordag men inte imorgon? HAn kanske har ett sjätte sinne av något slag..hmm..Vore lite typiskt om jag for dit 07.15 imörrn så visar han sig vara sjuk då också..blää! MEn jag får väl göra det, annars åker jag ju på att betala BIG MONEY!

Så snart ska jag börja plugga(överraskning!) inför nationella som visade sig vara mer snart än jag trodde och ringa Emma och prata med henne en sväng...så fort pappsen vill pallra sig ur duschen, det  vore ju nice att inte behöva sitta här och fastna i min inte osvettiga träningskläder.NICE

HErrå

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, gulligt Gunnar! :D

2009-02-03 @ 22:12:12
URL: http://cissimannberg.blogg.se/
Postat av: Keso

Se en rolig film:) jag har många förslag:P speciellt om du gillade "Step Brothers":)

2009-02-04 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0