Tisdag 17/2

Den här månaden är ju snart slut, och det jag ser framemot är att få mitt studiebidrag...JAg gillar känslan av att inte vara på gränsen till pank:) Det var någonting jag hade sagt till mig att jag skulle få köpa för att jag har varit så duktig den senaste tiden..det kan ha varit ett par skor..

Sportlovet känns inte alltför långt borta nu, och min skapare så skönt det ska bli att kunna slappna av..om man nu kan göra det vill säga. Då har man lagt nationella och talet bakom sig. ´Jag är helt övertaggad för lovet alltså! JAG SKA CHILLA SÅ HÅÅÅRT!!

Något annat som chillar just nu är mina ben, som döda små sälar är dom:) HAr som inte riktigt återhämtat mig sen matchen i helgen och sen tränat en del på det och de utökade intervallrna idag tog helt enkelt slut på dom. Men vilken känsla jag har i skallen nu allltså! Helt magiskt. Som inpulstanten säger. "Jag är hög på alla endorfiner"

Men nu ska jag bege mig och göra lite måste-saker. Pensionärsklubben går och lägger sig tidigt ikv för dom ska upp och köra bil med Gunnar riktigt okristligt tidigt(07.15) imorgon. BLÄÄÄ!

Är jag så dum i skallen att jag går på samma sak igen?

Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0