Tisdag 10/2

Ibland förstår jag mig verkligen inte på folk, för alla tänker så annorlunda. Det som betyder något för nån är meningslöst för en annan..det som är rätt för någon är helt fel för en annan. Sitter och filosoferar och blev kanske lite väl djup men det är så sjukt frustrerande när man inte förstår hur en del tänker...eller inte tänker.
Min hjärna är ganska förvirrad och förbryllad för tillfället men det måste jag låta den vara lite då och då. Alltid brukar man lära sig något nytt av allt tänkande som annars inte verkar leda någonvart:)

Idag har vart en ganska stjärtig dag ändå...för första gången på länge har jag verkligen känt att jag vill träna och då vaknar jag med köttbullar till halsmandlar. Bläää! Så gick jag mest runt och hurvades och såg hög ut på skolan så då gick jag hem lite tidigare...eller jag gick till mormor och däckade på hennes kökssoffa en stund. Det finns typ inget ställe i hela världen jag somnar så lätt på(förutom min säng kanske). OCh jag menar, den är juinte ens särskilt mjuk eller så...också här man radio norrbotten lite lågmält i bakgrunden..också somnar man:D

Varför måste egentligen folk vara så sjuukt kryptiska på deras bloggar?!?! Slänger in en liten mening helt utan sammanhang som man ändå vill veta vad den innebär. Okej, alla kanske inte vil vara öppna med allt(som jag haha) men jag blir så galet nyfiken. JAg tror att delar av den genen måste ha gått i arv från den kvinnliga sidan av min släkt..tyvärr

OCh nu ska jag nog gå och sova...känns som att det kommer att få min hals att bli bra, också ska jag försöka bota mina mörka ringar under ögonen. JAg har verkligen fått för mig att jag har såna

HErrå:P


Kommentarer
Postat av: jokki

jaaadu Eläjn, inte är du den mest öppna personen precis :P

2009-02-10 @ 21:13:41
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: jokki

hehe kom på att det kunde låta som att du gick och dolde saker hela tiden, men jag menar när man kan jämföra med vissa andra bloggar hehe

2009-02-10 @ 21:16:04
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0