Söndag 8/2

Jaoo vad har jag att säga om idag. KAn inte lura mig själv eller någon annan med att säga att jag är sugen på intervaller ute idag. BLÄÄ...men jag sitter och hoppas att MarreLarre ska inse att det är hur kallt som helst ute+snöstorm och låta oss hoppa över löpningen eller åtminstone springa på löpband istället. Hoppas hoppas.

Haha att kalla det vi hade igår för lagfest var kanske att ta i..vi var typ sju personer och bara 3 av oss drog vidare ut sen. Vi junnisar fick stå för partyt:) Innan dess fick jag stå för lite skönsång till Rock Band. Överraskade alla med min suveräna tolkning av Hotel California..jag ahr typ den där musiken i blodet litegranna. Efter snart 18 års bilresor med pappa sätter sig vissa låtar i skallen.

Ähh vad segt det gick att skriva idag...ska sätta mig och jobba lite matte ist, sen fara till inpan och sen plugga igen. Vilket liv!!

3:e bilden rån Sthlm.....



Jokki när hon är som lyckligast!

Ps. Måste bara säga att jag inte kan ta åt mig äran för alla fina kort...som vanligt har jag inte med någon kamera och snikar bara på dom andras:D Hehe

Herrååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0