Söndag 22/2

Vi verkade helt oslagbara men det visade sig vara fel. Vi åkte ut i semin mot åkullsjön i New Wave...men vad ska man säga? "Ibland stolpe ut". Alltså egentligen skulle jag kunna ta på mig hela förlusten själv, för jag var så sjukt klantig och dålig hela matchen...BLÄ! OCh det värsta jag kan få höra efter jag tycker jag spealt uselt och är på dåligt humör är: BRa Elin!
Fast den ilskan får jag lagra inom mig för sånt ska man inte ta ut på dom i laget som nån surkärring...

Så är jag helt förbannad av en annan anledning också som jag inte vil gå in på. Jag är inte så "öppen" riktigt ännu..Hujja vad jag skulle behöva något att slå på! FAst jag skulle nog mer behöva duscha kanske..har inte gjort det sen matchen ännu. MYS

OCh jag känner inte riktigt för att vara hemma ikv..undrars vad Persson har för sig en dag som denna...

HEjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0