Söndag 15/2

På vissa sätt är jag ganska duktig på att gå emot strömmen. När normalt folk är lite förkylda/småsjuka verkar de som att dom kan sova hur mycket som helst, Jag däremot vaknar klockan 04.00 och får verkligen tvinga mig själv att somna om. Funderade faktiskt på att gå upp där ett tag men jag lyckades med det omöjliga.

Kom nyss hem från arcus och har tryckt i mig lite mat. Alltså något sjukt: VI VANN ÖVER SUNNANÅ! Dom spelar liksom i allsvenskan..okej att det ijte direkt var deras A-lag men vi gör en så magiskt bra match..det var längesen jag ahde så roligt. JAg fick bara lust att samla ihop hela laget och ge dom en bamsekram..Alla är ju så bra!!


det här kan ju inte bli annat än en makalös dag trots att det är söndag! Nu ska jag fara tillbaks till arcus och se Umeå IK-Piteå. Ska bli riktigt kul


Och jag hoppas att mitt sjukt positiva humör har smittat av sig på alla! Jokkihanna bruakr iaf vara lättpåverkad av sånt..fast hon är säkert redan glad:D


HErrå


Kommentarer
Postat av: jokki

ojjojj Elin det här med glädjen kommer att gå överstyr när vi möts och glädjeenergin liksom samlas, watchput everybody!!

2009-02-15 @ 13:21:46
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0