Söndag 1/2

Solen har sina bra och dåliga sidor. Det positiva är att man blir glad av den, snön ser inte lika tråkig ut, MAN BLIR BRUN AV DEN, osv osv. MEn allting har ju en baksida upptäckte jag 09.30 imorse när mitt rum var ljust som himmelriket. Helt seriöst så blir mitt rum beyond bara ljust.  Sol på morgonen+Typ genomskinliga persienner+Vita väggar+Vit säng= HEAVEN. Särskilt idag hade det varit skönt att  få sova ut litegranna. Somnade inte förrän nästan kl 05.00, eller kanske lite tidigare. Jag är nog sämst i hela världen på att sova:(

IDag kommer att bli en lugn dag. Ska snart plugga litegranna för jafg missade en del när jag, jokki och persson var och levde livet i sthlm, hehe. Sen är det träning och sen hade jag velat gymma...frågan är hur peppad Persson är på den idén idag:D

Helt fult att det tog en halvtimme för mig att skriva det här lilla. JAg distraheras ganska lätt och flyger iväg i mina egna tankar..det känns bara så jäkla tomt just nu

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0