Onsdag 4/2

För alla er som är intresserade av hur det här mellan mig och Gunnar utvecklas kan jag säga att han var sjuk idag(onsdag) och inte på torsdag som jag hade fattat det. Min mamma hade vrängt till allting...lätt att skylla på henne:D

IMorgon är den första sena träningen vi har med laget sen jag vet inte när...sen aldrig kanske? 20.30 på arcus verkar som rena himmelriket för mig, eller jag brukade  ialafall tycka om den sortens träning. MEn nu kanske jag har blivit alviks-skadad och tycker att det är rent utav plågsamt att träna då. Det återstår att se imorgon.

Ska utse lite dagens händelser..Dagens:

Roligaste: Afro på inpuls med Perran...vi släppte lös som vildar typ. Just i det ögonblicket kändes det som att jag härstammade från nån uråldrig gammal stam i regnskogen.

Tråkigaste: Lite fantasilöst men det måste nog bli att jag nästan har slut pengar på mobilen...jag känner mig så hjälplös då!

Fulaste: "Vilken rektangel tycker du är vackrast?" ..Ja det skulle vi utse på matten

Kommentar: Känns som att mycket roligt har blivit sagt idag, men jag kommer ju inte ihåg någonting. Haha jo när Jokki svängde ihop en cool mening på engelskan. "Peter is very ambitious, he will stop at library to achieve his aims". Alltså jag orkar inte förklara vad det var som var kul...Peter skulle hursomhelst inte stanna på biblioteket, haha-

Inkomst: Keso gav mig 15 spänn eftersom han hyr en hylla i mitt skåp. Annars har mobboffret skåp på femman, hehe.

Nu hittar jag inte på några fler kategorier så jag säger godnatt nu..har inget mer på hjärtat just nu. Hoppas jag sover bättre inatt. JAg har fått värsta tendensen att vakna varannan timme och tro att jag har försovit mig. Så kan jag inte somna om förran jag har slagit igång mobilen och försäkrat mig om att klockan inte har ringt. JAg litar nämligen inte på min väckarklocka. Den har farit i golvet alldeles för många gånger för att må bra

HErråå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0