Onsdag 25/2

JAg har nog tagit mentalt sportlov redan..Friluftsdagen idag gjorde verkligen att man fick riktig lov känsla.
Vädret kunde inte ha varit så mycket bättre förutom att det nästan stormade på isen, vilket iofs är väldigt skönt när man har medvind. Jag, MAlin, Jokki, Keso och Amanda möttes i hamnen och drog iväg. MEn det var lite seriösare än vad vi trott..man var tvugnen att fara runt till massa olika ställen och stämpla att man hade avrit där. Sen kom vi fram till Gråsjälören och grillade korv, och Nisse åt upp allas mat. Haha, nästan iaf:) Sen kändes det tungt att dra på sig skrillerna igen så vi gick tilbaks till Hälsans. Nu är det ås grymt skönt att bara vara hemma och göra INGENTING!

Ikväll ska mamma bjuda mig på bio..jag tror att hon försöker köpa mitt sällskap. Hmm stackars mor

HEjdåå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0