Onsdag 11/2

Ett bra sätt att se hur fort tiden går är att skriva dagens datum på rubriken...nu kände jag bara: Har halva februari gått redan? JAg har sagt det förr och jag kommer att säga det hur många gånger som helst igen: tiden går sjukt fort ibland.

Att det har varit en sk. Helvetesonsdag känns i både skallen och kroppen. JAg kom hem efter skolan och det skulle ta ca 10 min innan maten var klar men jag orkade helt enkelt inte vänta den lilla stunden för blodsockret var under golvet...micrade gröt ist:D Funkar väldigt bra. Jag är gode tacksam att vi inte har träning av något slag idag, varken på skolan eller med laget, för det hade jag helt enkelt inte orkat.

Känner mig fantasilös så jag tänkte bara berättade om kvällens planer. Ska plugga lite till idrottsprovet som vi har imorgon nu ett tag, sen ska jag lägga mig och se tv eller sova, sen ska jag ut och promma med Johanna, sen plugga det sista sen SOVA! Det är helt makalöst, fantastiskt skönt att sova nuförtiden...kan bero på att jag inte är ritkigt frisk men jag kan nästan sova lika mycket som Jokki, haha:)

Nääe nu ska jag ta och göra lite nytta ist:D

HErrrrrrrrrrrrrrrrrrrrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0