Måndag 9/1

JAg tycker det är lite fult att man har mest läsare på söndagar..eller det kanske bara är så för mig men jag ahr fått för mig att det är en allmän regel. Okej det är ju ltie logiskt att dom flesta inte gör något speciellt då och passar på att döda lite tid, men ändå:)

Åsa var godhjärtat och lät oss sluta lite tidgare från fysiologin så då tänkte jag att jag skulle komma hem tidigt. MEn då missade jag bussn med typ 10 sekunder..så då fick jag vänta en helt KVART!!! Det är faktiskt en gasnak lång tid egentligen. Särskilt om man väntar på något. Då är det en evighet...
Känner att jag är lite osammanhängande idag så jag ska inte skriva så mycket mer. Känns ändå som att jag bara klagar på mitt enformiga liv....skola-sova-träna-plugga-sova+äta mellan det också. KAn ju inte vara kul för någon att lyssna på..fast egentligen har jag den här bloggen mest för min egen skull så att folk i min omgivning slipper ta emot mina humörsvängningar.

Näe jag känner verkligen att jag ahr 1i94809583906835890287 saker jag egentligen borde göra just nu:)

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0