Måndag 23/2

Jag är på ett extremt bra humör. Det var så sjukt nära att Jokki fick med mig till Thailand i övermorgon. Vi skulle seriöst ha farit om det hade varit en vecka ist för två...fy tusan vad spontant, jag blir typ rädd för mig själv! MEn det hade ju varit helt underbart att bara smita iväg en vecka på sportlovet..ingen saknar en ju..Kega kanske, men såna smällar får man ta.


Kul att det hade byggts upp en mur av snö framför vårat hus och snöskyffeln var bakom muren. De högre makterna hade alltså tänkt att jag skulle hoppa..men den var ju över en meter bred också så det blev ett rejält plums istället. Man får väl försöka se det charmiga i det här vädret eller nå..hur tusan det ska gå


Nu är det avancerad matlagning på g..NUDLAR! Sen arcus. "Lätt rehab" vilket brukar betyda: Nu kör vi på som vanligt!!


Herå


Kommentarer
Postat av: hannanh

ELIN! har man sett, nu har jag hittat hit och ja, jag kommer bli trogen läsare :) GREAT!

2009-02-23 @ 20:33:20
URL: http://hannanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0