Måndag 16/2

En lugn och skön dag:) Ricnil var på glatt humör så fick fick räkna majskorn på majskolvar för att kunna bestämma klyvningstalet eller vad det hette, fysiken gick ovanligt snabbt, körlektionen gick bara fint och på idrottsfysiologin gick vi bara igenom sånt vi egentligen inte behöver kunna. Alltså låter man det gå in genom ena örat och ut genom det andra. Så nu har jag kommit hem och redan i hallen möttes jag va en glad överraskning: Mamma har insett att den torkade blombuketten i hallen är hiskeligt ful och slängt den. Då slipper jag se den nå mer:) OCh snart ska jag äta pannbiff och makaroner.
Ibland är det härligt att leva helt enkelt...

Nu sitter jag och diggar lite Ziggy Stardust och ska snart bege mig till arcus. KEga hade ju utlovat en lätt rehabträning så jag hoppas att han håller det han lovar också. Annars kommer min högra vad bli arg på honom.

Alltså om jag började göra fysikuppgiften Urban gav oss idag slipper jag ju göra den en annan dag, eller? Min skapare vad duktig jag är nuförtiden. HAde jag inte vetat bättre hade jag kanske trott att jag gick riks-matte!

HErrå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0