Lördag 28/2

Jag skrev ett inlägg igår med det kom inte med av någon knasig anledning..hmm. Jag förstår mig inte på teknik

Jag har nog aldrig vart så sjukt spontan som jag var igår(förutom när jag och persson for på bio, haha). Jag, Sara, PErsson och Johanna skulle chilla lite hemma hos mig..och det gick vi verkligen in för. Köpte en familjepizza att dela på. Sara var lite klantarslig och bar den snett så att osten flyttades till ena halvan av pizzan. Mums sa Joahnna som fick den biten. Sen hade vi köpt riktigt maffig klass med godisar och kolasås..sen började det hända grejer:
- Vi blonderade Perssons hår och gjorde slingor på Sara
-Johanna får ett sms av sin klasskompis och vill att vi ska komma till Kafelino.

Så vi funderar lite och kommer fram till att vi far(spontant?:O). Men det är så sjukt lång kö där så några trevlia människor erbjuder sig att fixa in oss på Cleo. Sagt och gjort:D Det blev som ingn mysig hemmakväll iaf. Synd bara att inte Jokkan kunde följa, för jag visste att hon skulle mysa med sina antnäsare..och det är inte så lätt att ta sig in till stan därifrån den tiden på kvällen. Då ska man ha både nykra och EXTREMT snälla föräldrar.


Ibland är det som bra när man får se andra sidor på människor som man är osäker på, även om man inte gillar dom. Ju förr man ser dom desto bättre, för då slipper man "slösa" tid.

Nu väntar jag bara på att Mimmi ska anlända så får vi se vad vi hittar på idag. Middag hos Runte och Brunte är inplanerat traditionen till ära. Ska försöka dra med kvinnan på en promenad iaf, pallar inte att sitta inne när det är fint väder:)

Hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0