Lördag 21/2

Bra saker med en lunchbuffe:
Det är gott
MAn får äta hur mycket man vill

Dåliga saker med en lunchbuffe:
MAn får äta hur mycket man vill

Haha, jag tror aldrig att jag har varit såhär mätt nånsin. Eller okej, det säger jag varje gång jag har ätit riktigt mycket men det är nog för att man hinner glömma hur det känns..Nu håller min mage på att gå upp i sömmarna i alla fall. tvingade med Johanna på en liten eftermaten promenad för att jag inte skulle känna mig som en anka på matchen:)

JAg känner mig ändå helt taggad på match. Annars bruakr jag vara lite seg och tagga till när vi börjar värma upp och sådär, och just innan matchen är jag mentalt "färdig"..men nu...det ska bli riktigt kul. TAGGA TAGGA TAGGA!

JAg har fått känslan av att inte tiden räcker till igen..Sara har sportlov en vecka tidigare än oss andra och kom hem för nån dag sen men jag ahr som inte hunnit träffa henne. Idag har vi match hela kvällen, imorron är det match och annat, måndag träning, tisdag trännig...blä! När ska jag ha tid att träffa min kvinna liksom?

Ajja, nu är det arcus nästa!

HEjdå!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0