Lördag 14/2 <3<3

Ibland funderar jag på om Allahjärtansdag bara är en komersiell grej men det får mig alltid att känna mig så grymt tråkig. Det är ju inget fel att hitta på nya dagar för att vara extra snäll mot dom man tycker om. Så idag har jag tänkt vara extra kärleksfull mot dessa människor:

Jokkihanna och antnäsgänget...ska dit och fika idag och har till och med bakat en sockerkaka att ta med!:O(Olivia var så dominant när det gällde vad jag skulle baka så jag vågade inte göra nå annat) Vad som hände när jag bakade den vill jag helst glömma..kan iaf säga att det var smet över hela köksbänken och jag försökte fånga upp det som rann ner med en bunke och formen for i golvet haha:) MEn den blev faktiskt bra i alla fall, men skulle inte bli så förvånad om något hemskt händer med den på vägen dit.

Sen ska jag och brorsan ha en romantisk middag på tu man hand. JAg gillar som agt inte att äta själv och mama och papa ska bort på 50-års kalas. JAg behöver väl inte ens säga att det är jag som får slita i köket? 

Och sen ska jag mysa med min säng i princip hela kvällen, det känns att jag spelade fast jag inte var helt frisk igår. Jag har typ en konstant känsla av att vara bakis...jag tror det botas genom att man sover en hel del:D För det vore helt kul att kunna vara med att spela mot Sunnanå okristligt tidigt på söndag.

HA en bra dag:)



Herrå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0