Fredag 20/2

Kom nyss hem från Malin..pizzan blev helt perrans precis som vanligt,höhö. Jokki har till och med sagt att vi inte är amatörer längre! Hur bra är inte det liksom? HAr mått lite konstigt under kvällen för den som vill veta..ont i huvvet och helt varm i kroppen och svårt att sitta still. Eftersom att vi har match imörrn ville jag ändå vara hemma rätt tidigt så jag fick Emelie att gå hem med mig:) På något vis lugnade mitt humör ner sig då..förutom att jag hade klätt på mig FÖR mycket kläder ocksp hade det ju blivit mycket varmare ute så jag höll på att löka sönder!

Ibland är det lite coolt när man lär känna folk på nytt. JAg, Malin och Emelie har ju som altid känt varandra genom konståkning, skola fotboll osv men det har som inte varit mer än så. Därför är det ju lite roligt när man efter typ 10 år bestämmer sig för att bli kompisar på riktigt, haha. På riktigt och på riktigt, men såna som umgås frivilligt iaf:D Det gör mig liksom lite glad på något vis...

Så imorrn är det New Wave men innan det så ska jag och Johanna ha lite julklappsutdelning(Vi ska äta fet-lunch med varann). Vi har som inte riktigt tagit oss tid att göra det förrän nu...mn bättre sent än aldrig.

Vad som är dåligt med fredagar är att det inte finns några bra serier att somna till:(



typ såhär nöjda var vi med maten:D

HEJdååååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0