Fredag 13/2

Fredag den trettonde..låter ganska skrämmande och respektingivande. MEn det har trots denna otursdah varit en helt makalös dag. JAg och min vän Habiben for och såg när Edin hade premiär med sin kondom-teater innan skolan och det var helt sjuukt vad jag garvade åt honom, och dom andra såkllart:D
Sen har hela klassen vart helt hypad och sprungit runt och jag vet inte..varit typ överallt. Så allas goda humör bara spred sig och när vi gick hem från skolan var vi så höga på livet att vi provåkte uttern i stadsparken. Haha:D

Nu har jag kommit på hemligheten bakom en framgångsrik blogg..lägg upp så fula bilder som möjligt. Vallmo/Gås-bilden på mig och Jokki har bara fått fina kommentarer...om jag bara kunde hitta bilden på Persson när hon har på sig nå glasögon så skulle min blogg bli populärare än blondinbellas

nääe, nu är det arcus kvällen lång:) Hoppas de högre makterna ser till att min hals inte rasar samman, haha

HErråråråå

Kommentarer
Postat av: Emma

alltså elin, den bilden är förfan inte ens kul xD

2009-02-13 @ 17:50:45
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/
Postat av: Keso

Uttern var en besvikelse. Jag stannade i mitten.

2009-02-14 @ 02:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0