-||-

Det är inte ofta jag skriver två gånger på en och samma dag så nu är det bara att buga sig djupt och rita kors i taket:D

Ska snart plugga vidare, sen ska jag till Johanna någon timme och utbyta lite information om helgen, hehe. MEn först tänkte jag bara klistra in en liten rad från "Im outta time". Ofta nån ens orkar läsa det, för det gö aldrig jag när nån har skrivit delar av låtar. Eller om det är korta delar så okej men om det är en hel låt! Nääe...då är det bara att rulla vidare ner på sidan..

You know it's getting hard to fly

If I'm to fall
Would you be there to applaud
Or would you hide behind the law
Because If I am to go
In my heart you grow
And that's where you belong

JAg ÄLSKAR fina texter!! Det gör mig typ lycklig...haha. Sen nu i eftehand när man hör den så tänker man tillbaka till Globen när Noel sjöng med sina sjuka röst. JAg och Persson har fått abstinens...vi vill tillbaka! Bara käka muffins och leva livet

Näenu är det nog:D

HErråååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0