-||-

Kom på att jag och Gunnar ska ut och köra imorgonbitti..hata morgontiderna!! JAg hade ju tänkt ta sovis ändå tills klockan06.30(haha). Det som är positivt är att vädret är bättre än förra gången då det var så snöigt och vitt att jag typ körde in på en cykelväg. Haha, ganska kul såhär i efterhand:D

Volleyboll är nog en gode så farlig sport ändå..våran idrottslärare Jossan var med i lärarlaget och för ett tag sen så fick jag ett sms från Amanda: ingen idrott imorgon, Jossan har brutit tummen. Stackars henne..jag har blivit så sjukt rädd för att bryta något, jag blir det varje gång någon i ens "närhet" råkar ut för något sånt. Idrottsfyssen är inte så snäll mot mig..vi läser om idrottsskador, YES!! Massor med smaskiga bilder på avslitna korsband, halvt trasiga ledband i fötter och annat äckligt. Får jag se en kapad hälsena kommer jag nog hoppa av kursen helt seriöst.

Mamma TACKADE mig för att hon fått bjuda mig på bio...snälla nån. Jag får typ dåligt samvete..är det verkligen så att hon känner att hon måste betala för mitt sällskap? Sen frågade hon om hon inte fick bjuda mig nästa vecka också för hon ville se The Reader..ska man tacka nej till det eller? Känns typ som om jag utnyttjar henne, men det kanske vore ännu taskigare att inte följa med? Difficulties with mama

Sammanfattingsvis vill jag bara säga att mitt hår är inte det trevligaste man kan få uppstoppat i näsan just nu. Korv-röken sitter i med en blandning av hårspray..hell yeah. Blir att göra något åt saken imorgon efter fotbollen, annars kommer jag bli hemskickad från skolan för att elever med astma inte kan andas.

Sova straxi, HErrå!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0