Torsdag 6/8

Efter en del påtryckningar från vissa håll(Kalle och Persson) så ska det hända saker idag. Att Johanna utsåg min blogg till den mest meningslösa i hennes bekantskapskrets kan också ha bidragit.

Jag har varit förbannad hela morgonen..somande hyfsat sent och tänkte: Yes, imorgon är dagen då jag ska sova LÄNGE! 07.45 väcks jag av en traktor som far fram och tillbaka utanför huset. Jäkla grannar att bygga om så tidigt! Dessutom var det sjukt stekigt i mitt rum och lika ljust som i himmelriket så jag gav upp tanken på att sova längre. Men även det hade sina goda sidor..jag ahr hunnit steka småplättar att ta med till våran efterlängtade picknick idag! Ska man göra matsäck ska man göra det ordentligt!

Vad händer annars?

- Mama och jag ahr bokat en resa till Grekland i september:D
-Kalle och jag har bokat en resa till Göteborg i oktober
-Jag och mina kvinnor har släppt loss till Tomas Ledin på LK. GR8
-Kalle kommer hem om 2 dagar<3
-Jag har kommit in i en skön stug-lunk: Sova-äta-sola-bada-sola-bada-äta-träna-gå ut med Helmer-sova

Sist vill jag bara varna alla för Kinamaten nuförtiden..den är inte bra för magen!

hejdå:P

Kommentarer
Postat av: Kalle

Geeesus christ, I never thought I'd actually be able to read a new post here! :D



Kan du inte varna folk för att äta för mycket mat här i Libanon? Verkligen en stor omställning gentemot den europeiska födan...



See you in... räknar ...under 40 timmar iallafall! <3

2009-08-06 @ 13:06:21
URL: http://n20.se
Postat av: persson

HA! Hon utsåg min som den bästa! Loooooooser ;)

2009-08-06 @ 18:03:57
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0