Söndag 30/8

Sitter gode mörbultad efter en match med vårat div 4 lag..

På tal om att drömma sjuka drömmar, så här såg min natt ut:

Dröm nr 1(mardröm):
Hela Sverige är ockuperat av Kroatien av någon töntig anledning..typ en grej som dagisbarn skulle bråka om. Alla lever i skyddsrum och ingen går säker på gatorna. Om man uppträder hotfullt eller så kan man nätsomhelst bli tillfångatagen..kag avr hela tiden sjukt orolig att något skulle hända med mamma och pappa. Man kunde vistas ute men man kunde man bli träffad av en laserstråle i pannan och då var det skyddsrummen som gällde snabbt som attan. Hursomhelst hade jag och några kompisar vågat oss ut, men på vägen hem närmar sig 3 "vakter". Dom börjar misshandla mig och jag får hjälp av 3 kilalr som cyklar förbi*vaknar*

Dröm nr 2(vanlig dröm):
Jag var på hundkapplöpning..men istället för löparhundar var det en massa småhundar som tävlade. Typ pudlar och cockerspaniels. Startskottet gick och alla började jaga en gubbe som sprang runt banen med ett gosedjur. Sedan blev alla hundar barn istället och den gamla gubben blev jag typ..*vaknar*

TAGGAR FÖR GIRLS NIGHT MED PERSSON OCH JOHANNA:D

Kommentarer
Postat av: Kalle

Logga in och blogga nu babe, ha ha ha, det var minsann ett tag sedan!



<3

2009-09-26 @ 17:28:01
URL: http://n20.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0