Måndag 24/8

En händelserik dag på alla sätt och vis.

Vaknade ca 08.00 och började småflina åt vad jag drömt- Drömde att jag fick en lillebror! Han var lika liten som mitt lillfinger och sprattlade jättemycket. Sen tappade jag Viktor(ja han hette så) i golvet. Då svällde han upp och blev en stor nalle i röd plast. Mamma sa dock att det var normalt för åldern. JAg tycker jag tar en god andraplats efter Jokki när det gäller att drömma sjuka saker

Sen cyklade jag in till stan för att påbörja sista året på gymnasiet.Inget nytt egentligen..men det här året kan nog bli riktigt bra ändå:D

Gick på stan en sväng med Jokki, Amanda och Gurra..sen upptäckte jag att mitt kontokort saknades och då bar det av till banken. JAg har blivit fruktansvärt klantig på sistone. Skämmes tamigfaan

Åt en glass med KAlle och sen for vi hem till mig och bakade kakor..mitt försök att leva nhyttigt går åt helsikke

Grymt rolig träning när alla hade plockat fram sitt bästa humör..TJONGEN FOR LIFE!

HEjdå!

Grattis till oss<3

Kommentarer
Postat av: Kalle

Grattis till oss älskling! <3

2009-08-25 @ 09:00:04
URL: http://n20.se
Postat av: jokki

Grattis säger jag med:D Och ja du är nu korad och medlem i sjukadrömmarAB

2009-08-25 @ 15:51:42
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0