Torsdag 2/4

Jag brukar prata om mina helvetestorsdagar men idag ska jag prata om en helvettisk bussersa. Jag och min vän Habiben har dömt våra sista matcher för dagen på arcus och ska ta bussen hem. Bussresan från Karlsvik börjar lugnt ända tills en kvinna/tjej ska hoppa på vid storheden. JAg vet inte riktigt vad bråket mellan henne och busschaffisen handlade om men hon verkade ha betalat för lite. Sen vägrar bussjäkeln köra en meter till förrän en bussvakt kommer. Vi sitter och väntar och väntar..sen får alla gå ur bussen och stå och vänta ute. Nu har det gått ca 45 minuter. Slutligen kommer en ny buss och jag är inne i staden alldeles för sent enligt mig. Galet, jobbigt men ändå intressant. JAg och Amat får uppleva mycket!

För er som vill veta: Min insats som domare var inte katastrofal men inte lysande heller..fick inga klagomål eller ruttna bananer på mig. MEn å andra sidan var det ingen som hyllade mig heller, haha. Kort sagt: Jag överlevde.

Träning står på schemat, hoppas på inte en alltför brutal löpning efteråt..helst ingen alls faktiskt

På återhörande!

HejsD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0