Torsdag 23/4

Ja Persson, det är roligt att jag kan glädja dig med mina tabbar. jag ser det som min uppgift här i livet att hamna i pinsamma situationer och sprida glädje. Varför ska man kämpa emot ödet liksom? JAG BJUDER PÅ DET!

Nu när jag har tid att känna efter lite känner jag att det börjar göra ont i käften. Visdomständerna trycker på, aj aj. det kommer och går i perioder..ibland växer dom ,ibland står det helt still. Jag fruktar att behöva dra ut dom.. både mor och far fick göra det så jag ligger inte bra till. Jag tror ärligt talat inte att det får platsnå mer tänder i min mun. har typ hur många som helst redan.

NU TAGGAR JAG FÖR HELG!

Det som ska hända, det händer väl också?

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Emma

Så SJUKT kul! Du gjorde verkligen min dag då du berättade det. Dom på praktiken måste tro att jag är sjuk som helt plötsligt börjar asgarva då ajg kollar på mobilen. :d klockrent Elin, KLOCKRENT!

2009-04-23 @ 23:28:34
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0