Torsdag 16/4

Det är bra när man har saker att se fram emot. Nu taggar jag, Persson och Johanna för att fara och hälsa på Sara nere i Mora över valborg. får ju dåligt samvete när man inte vet hur en av sina närmsta vänner lever. Så igår satt vi och sökte på lite tågresor och det verkar faktiskt som att det är kan bli av. Enda problemet är att resan blir så nära inpå seriestarten..men vad fasen! Mina värderingar gällande fotboll har ändrats en del sen typ 2 år. Då var det landslaget och ELIT som gällde(inte för att det var så då haha:D). Nu vill jag så mycket annat och har insett att jag inte kan satsa helhjärtat på precis ALLT. Jag vill kunna berätta andra saker än taktiksnack och minne från planen för mina barnbarn. Okej, okej vi tränar inte jättemycket, men jag kanske får fram min poäng. Nää jag vill som hinna resa, umgås med kompisar och göra allt sånt som man ska när man är ung. Lägg till skolan som ett nödvändigt ont.

Ännu en skön dag: Sol, promenad med Persson och Johanna. Sen så ska jag hinna med en sovstund också..min inre klocka tyckte att jag skulle vakna 06.30 av någon jäkla anledning. Less jag blir

Nu ska jag tvätta mitt hår som sett sina bättre dagar!

Bra och dåligt på samma gång?

HEJS:D

Kommentarer
Postat av: jokki

åhå vilke cool header! hur du gjort den själv?

2009-04-16 @ 17:50:22
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0