Tisdag 28/4

Inte den bästa av dagar. Har gått runt i min egen bubbla hela dagen och varit frånvarande av trötthet. När klockan ringde trodde jag helt ärligt inte att jag skulle klara av att stiga upp, men ännu sker mirakel. Pallrade mig iväg och skrev nationella, hade bokredovisning och sen orkade jag faktiskt inte vara var nå mer. Fpr hem och låg på soffan istället i hopp om att kunna träna senare. Tränade kanske en halvtimme, sen gav jag upp. BLÄ för att må illa alltså!

Så nu är jag den person jag borde vara, den som sitter med pluggböckerna framför sig. Något nyttigt ska jag väl kunna uträtta iaf:D

Snart borde Persson komma förbi och hämta hennes kamera och grejer..kan säkert övertala kvinnan t umgås med mig en stund. JAg har insett att jag hatar att vara ensam!

Hur många gånger orkar man bli överkörd, resa sig upp igen, se nästa bil komma och ändå stå kvar som nån idiot? Tror man att det ska bli annorlunda eller vad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0