Tisdag 21/4

Nu är det dags att rycka upp sig här litegranna!

Har vart på födelsedagsfirande i antnäs hos Jenny som fyller 18 idag. GrattisGrattis:D Vi fikade lite grymt gott fika och pratade ett tag..sen tickade klockan och det blev dags för Jokki att skjutsa hem mig till björx. Kvinnan har ju både bil och hus för sig själv..VILKEN DRÖM! Skulle inte ha något emot att mina föräldrar drog iväg någon vecka till annan ort och lämnade allt hemma till mig. JAg gillar känslan av att klara sig själv.

Vet inte vad det är med mig men nu blev jag såhär apatisk igen. JAg vet Persson, jag har sagt att jag ska sluta med sånt men det är gode svårt. Jag hatar att inte veta vad folk tänker ibland..för vissa saker vill man ju helt enkelt inte fråga om, men hur ska man då få reda på saker? Allt detta tänkande och funderande kommer att ta knäcken på mig alltså! Det får sägas igen: jag ska rycka upp mig!

When i offer you survival
You say it's hard enough to live
.....
How do you now that you're right
If you're not nervous any more?

The Killers i mitt hjärta:D

Nu ska jag varva ner med lite spindeln innan jag sluter mina blå

Herrå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0