Söndag 5/4

18 år har satt sina spår eller vad man säger:) Känns grymt! trots att jag bara fyllt år i 6 minuter så har 150 pers hunnit sjunga för mig(och verran). Vår kära lagmamma styrde upp lite allsång på 75-års jubileumet, haha. Satt mest och var röd i nyllet. Så firandet har börjat redan:D:D

JAg känner mig så naken,okontaktbar och bortglömd utan min telefon. Hoppas det väntar en massa trevliga sms när jag FÖRHOPPNINGSVIS hittar den i skåpet på måndag.

Nu ska jag snart somna in för kvällen..måste samla kraft inför fikat med tjocka släkten imorrn. Har ingen Jonas som avlastning..han prioriterar andra saker, som att få skallen söndersparkad istället för mig. Eller njaa men han ska och tävla i shoot-fighting vad det nu är:/ + Gym och en massa pluggande till fysseprovet på måndag.

PS, mina kvinnor: Köp inte förköp till Grace på torsdag ännu, för jag vet inte om vi har trännig då:) Hör av mig på måndag! Annars blir det nå på fredag ist så ni vet.

Haha, man får ju bara skratta åt det här inlägget...så meningslöst ändå. Borde egentligen gå och sova eftersom min biologiska klocka väckte mig så tidigt imorse

HEjs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0